Aku Dalam Dilema :'(

Nak kerja tapi aku kene tungu mase yang sesuai. Sakit jiwa bile nak kerja ape ? 
Tapi dalam otak aku skunk aku nak kerja nih :



kenapa MCD :
 Aku da kerja 3 mcd yang berlainanan 
- mcd IPOH CITY
- mcd SEKSYEN 2 SHAH ALAM 
- mcd JSAS IPOH
- Makan hampir setahun lebih dalam mcd
Aku macam berat nak try kerja lainn tak lutt ngan aku 

TAPI aku kene try jugakk yang lainn contoh :

______________________________


Kenapa PIZZA :
tak banyak sebab sayang aku yang suruh 
Tapi bile pikir balik selamat kalau kerja dengan die
Ade orang GUIDE aku
Die risaukan aku keje jauhh :'(

SO ? Ape patot aku buat =,= '

kenapa aku terhegeh-hegeh nak carik keje sedangkan aku study ?
BANYAK REASON DIE !!!


1. Nak tanggung sendiri blanja aku time study
2. Aku da janji dengan HASROL nak simpan duet untuk tunang hujung tahun nihh.
3.Aku banyak nak pakai duet beli itu beli ini. HARAPKAN ELAUN MACAM HARRR !!!
4.Aku bosan duduk rumah dari tak buat pape.
5. Aku seorang yang suke bekerja bukan jadik student HADAP BUKU HARI-HARI
6. Study nih pon mak aku yang suruh. Aku ikut jea la
7. TAK SUKA STUDY !!


Ohhh damnn.. Bile benda nih nak ENDD !


OHH TUHANN :'((

Tolong lah hamba mu ini kau bukakanlah pintu hatinya supaya  dia menyembah kepada mu :')
                                                                                                                   

                                                    

1 ulasan:

  1. Correction, McD seksyen 3. dah keje lame kat situ tp still salah. hish..

    bagus Si Otak Bulat kerana memakai telekung. XD

    BalasPadam