Anak-anak kecil ;)


Bila anak-anak kecik menceriakan orang sekeliling :')


Heyy kamu ! Comellll nyer :) 
  
 Pic 1st : Hyee.. name saya Ain Nafisa tapi orang panggil babyface!
hehehe..diorang panggil saye fisya . Saya seorang yang kuat tido. Saya pentido yang berjaya. 
 Bila mandi saya tido. bila makan saya tido. Bila-bila la saya tido. 
( KAK IDA JANGAN MARAH EHH .. EHEHE ). Saya teringin nak masok
 pertandingan Baby Johnson saya nak masukk tivi.. ngehh ! Cadang nyer jugakk nak masok AF9 nih.
tapi umur tak cukopp.. Bole tolong 
 carikkan mane-mane penyemsponsor untuk saye tak ? LALALA ~

 Pic 2nd : Yooo.. Wasaapp wassapp ! Saye Asyraf tapi awek panggil saye
 abang Z.. Saye seorang yang nakal. Cite-cite saye nak jadik BEN10
yang sangat dihormati dan hott dimate awek-awek cun. Tapi saya ade seorang
abang yang suke buli saye, die sangat jahatt tapi die baikk.. Haa macam mane tu jahat tapi baik
renung-renungkanlah dan selamat beramal. Saya sangat hensem jambu dan berani dan penangkap
cicak tokek yang berjaya. Awek yang nak kenal ngan saye. Sile hubungi nombo mak saya.
mak cakap saya takleh pakai fon sebab kecik lagi. HAHAHA !


Haaa.. siapa mereka dengan aku dan ape hubungan aku dengan budak comel nih !
.ANAK BUAH HASROL.. b ? pinjam japp ehh diorang nihhh.. comel sangat :))

SAYANG ! Bile nak macam nih ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan