BARRA yang panas membara

Tempat chill budak uitm laki n gurls BERTUDUNG isap shisha

Aku suke lepak BARRA sebab http://rjetika.blogspot.com/  yang 
aja aku lepak sane 
dan terpandang la aku ke pada sekelompok
ala ala setazah nih dengan shisha mereka :)
Fuhhh.. terbaik la diorang nih ! Bagitau mak pak hangpa :P

Bagi aku pelik la pompuan yang bertudung ala ala yuna nih bershisha
- Kalau yea pon korang nak tunjuk kat mamat depan korang cara hembusan shisha korang tu renti kan le diorang lagi bahan korang ade 
- If korang rase korang nak tunjuk kehebatan BERshisha g masok toilet BARRA uh 
bukak tudung , xde orang mengate sangat :)

- Tapi aku rase orang kat situ da lali kot dengan benda nih , tapi bagi aku pelik !
- Bershisha uh bukan macam isap rokok kea ?

Tolong bagitau aku ape best nyer shisha nih untuk kaum pompuan ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan